Nu bezig met
Creatieve marketing om zonwering in de spotlight te zetten - Sun Eclipse
Met een rebranding en nieuwe website naar de toekomst - Mobiliteitsbaas
Van 1973 naar nu met een aangescherpte huisstijl en nieuwe website - AORC
Nóg dichter bij de kern: de volgende iteratie op ons eigen merk - BrandBros
Een flowend nieuw merk: Admin voor de makers van nu - Flow&Co
Creatieve marketing om zonwering in de spotlight te zetten - Sun Eclipse
Met een rebranding en nieuwe website naar de toekomst - Mobiliteitsbaas
Van 1973 naar nu met een aangescherpte huisstijl en nieuwe website - AORC
Nóg dichter bij de kern: de volgende iteratie op ons eigen merk - BrandBros
Een flowend nieuw merk: Admin voor de makers van nu - Flow&Co

Een campagne met enorm resultaat

WOZwet.nl
We ontwikkelden een sterke website en campagne voor WOZwet.nl: humor en creativiteit gecombineerd in een concept dat leidde tot 400% groei.
WOZwet campagne ontwikkeling

De uitdaging

In het jaar 2022 hebben wij voor WOZwet.nl een succesvolle campagne ontwikkeld die de groei van het bedrijf en het aantal aanmeldingen heeft verdubbeld. Dus de vraag voor 2023 was eigenlijk heel simpel:

“Kunnen we dat nog een keer doen?”

Aan de slag

Het idee

Na een aantal brainstorms zijn we geland op een nieuw concept, genaamd: De betweter. Een mannetje die van alles op de hoogte is en het altijd beter weet. Vervelend, maar soms wel fijn, vooral als zo’n mannetje jou veel belastinggeld kan besparen.

Echter, met alleen een betweterig mannetje kom je er niet. Hoe trekken we de aandacht? Hoe maken we het verrassend? En hoe zorgen we ervoor dat de betweter ook iets charismatisch heeft?

De oplossing? Humor. We laten de betweter opsteken uit de meest verrassende locaties. Denk bijvoorbeeld aan de achterbank van je auto, onder de stromende douche of in je bed vlak voordat je wil gaan slapen.

De betweter staat namelijk 24/7 klaar om jou te voorzien van het beste WOZ advies.

Wouter de WOZ-man.

De uitvoering

De campagne bestond net zoals vorig jaar uit een flyer, website en online banners. Echter, er kwam dit jaar één grote media-uiting bij, namelijk: een televisiecommercial.

Voordat de camera’s mochten gaan draaien, moesten we een manier vinden hoe we de betweter een plaats gingen geven op de flyer, website en op de online banners. Hier waren een aantal aanpassingen voor nodig maar met de juiste voorbereiding en het maken van een overzichtelijk draaiboek zijn we uitgekomen op een mooie oplossing.

Banners in alle soorten en (s)maken.
Een heldere stijlsheet speciaal voor de samenwerking van meerdere creatieve partijen.

Op één productiedag hebben we alle shots kunnen maken die nodig waren voor zowel de televisiecommercials als de benodigde fotografie. Met deze beelden in onze zak konden we de campagne afronden en alle media uitingen snel online zetten.

Een positieve klantreview

De samenwerking met BrandBros is een doorslaand succes. Maarten en Thom hebben onze branding naar ongekende hoogten getild, met een indrukwekkende groei van 450%. Dankzij hun ijzersterke aanpak, inclusief nieuwe uitingen, een nieuw merkgezicht, verbeterde website en landelijke TV-commercial, zijn we nu het derde grootste WOZ-bureau van Nederland. Hun inzet heeft ons succes en groei aangedreven!

Yellow star shapeYellow star shapeYellow star shapeYellow star shapeYellow star shape

Kevin Pruimboom

WOZwet.nl

Behaalde resultaten

Een concept met toekomst

Het verzonnen concept heeft veel toffe scenario’s in z’n mars. Nu het concept ook zoveel hoge ogen heeft weten te gooien, is het een 1+1 = 2 wat we volgend jaar gaan uitvergroten.

Een record aan aanmeldingen

Ten opzichte van voorgaande jaren waren er nog nooit zoveel aanmeldingen geweest. Een groei van bijna 400% is gemeten.

Heb je een uitdaging?

BrandBros white rotating stampYellow triangle shape
Door op "Accepteren" te klikken, ga je akkoord met het opslaan van cookies op jouw apparaat om deze website te verbeteren, het gebruik te analyseren en te helpen bij onze marketing. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.