Nu bezig met
Creatieve marketing om zonwering in de spotlight te zetten - Sun Eclipse
Met een rebranding en nieuwe website naar de toekomst - Mobiliteitsbaas
Van 1973 naar nu met een aangescherpte huisstijl en nieuwe website - AORC
Nóg dichter bij de kern: de volgende iteratie op ons eigen merk - BrandBros
Een flowend nieuw merk: Admin voor de makers van nu - Flow&Co
Creatieve marketing om zonwering in de spotlight te zetten - Sun Eclipse
Met een rebranding en nieuwe website naar de toekomst - Mobiliteitsbaas
Van 1973 naar nu met een aangescherpte huisstijl en nieuwe website - AORC
Nóg dichter bij de kern: de volgende iteratie op ons eigen merk - BrandBros
Een flowend nieuw merk: Admin voor de makers van nu - Flow&Co

Een vrolijk en speels merk

Happiness Digger
Happiness Digger kreeg een speelse huisstijl, unieke merkidentiteit en dynamische website, gericht op het simpel en toegankelijk maken van geluk en welzijn.
Happiness Digger nieuwe huisstijl, website en campagne

De uitdaging

Met haar bedrijf Happiness Digger zet Andreea Pap geluk en welzijn centraal. Andreea zet zich in om geluk simpel en begrijpbaar te maken zodat zoveel mogelijk mensen aan hun geluk kunnen werken. Dit doet ze o.a. met interactieve workshops en zelf ontwikkelde tools. Met de insteek om geluk en welzijn simpel te maken kwam Andreea bij ons met de vraag of we haar konden helpen meer op te vallen en een overtuigende website te ontwikkelen.

"Ik zoek een manier om Happiness Digger boven het maaiveld uit te laten steken. Kunnen jullie me daarmee helpen?"

Aan de slag

Voordat we aan de slag gingen met de realisatie van verschillende communicatie uitingen voerden we een merkanalyse uit om te kijken welke reputatie het merk al had, waar we het merk konden versterken en waar we de meeste groei konden behalen. 

Uit onze analyse kwam naar voren dat er nog geen duidelijke merkstrategie gehanteerd werd. Zo was er nog geen duidelijk beeld van de doelgroep en ontbrak er een duidelijke merkpositionering.

Merkstrategie

Om het merk helder te krijgen organiseerden we een aantal merkstrategie sessies. In deze sessies probeerden we grip te krijgen op de merkwaardes, missie, visie, merkbeloftes, doelgroepen en concurrentie van Happiness Digger. Op basis van deze gegevens konden we het nieuwe merk op een unieke manier positioneren.

Na een aantal sessies werd de merkessentie van Happiness Digger ook steeds duidelijker. De essentie hebben we als volgt beschreven: Create happiness, one easy step at a time. Deze zin geeft perfect weer wat het merk doet en waarvoor het staat, namelijk: Door geluk en welzijn begrijpbaar en uitvoerbaar te maken, wordt het voor iedereen gemakkelijker om zijn eigen geluk te creëren.

Het Brand Thinking Canvas van Brand The Change is de ideale tool voor een helder merk
Het merkverhaal legt uit waarom Happiness Digger geluk en welzijn makkelijker wil maken

Huisstijl

Het was uiterst belangrijk voor Happiness Digger om de saaie dagelijkse routines, HR programma’s en cursussen te verbreken met een stijl waar iedereen vrolijk van werd. Om die reden hebben wij uiteindelijk gekozen voor een vrolijke, speelse uitstraling die de concurrentie buitenspel zet.

Die speelse uitstraling wordt met name gecreëerd door het verfrissende en contrasterende kleurenpallet, de speelse brand assets en de unieke vormentaal in zowel kleurkaders als typografie.

Door deze huisstijl toe te passen op alle communicatie uitingen van Happiness Digger, denk aan: Presentaties, beurzen, visitekaartjes, website en beursmaterialen zorgen wij ervoor dat het merk altijd consistent naar buiten wordt gebracht (en daar worden wij HAPPY van).

Een workshop van Happiness Digger over geluk en welzijn op het werk
De paraplu is in alle uitingen te vinden en visualiseert een zorgeloos gevoel

Website

Nu de merkstrategie en huisstijl vorm hebben gekregen werd het tijd om aan de website van Happiness Digger te werken. Allereerst hebben we uitgevogeld wat het doel van de website was. Het hoofddoel van de website was een overzicht geven van alle workshops en bezoekers naar een aankoop of contactmoment met Andreea sturen. Door een sterke primaire, secundaire en support flow uit te denken zorgen we ervoor dat de conversie kans van klanten die dit traject afleggen zo hoog mogelijk is.

Het online whiteboard waarin we samen met Andreea aan de website werkten

Met een sterke website flow en een complete wireframe van de website in de 'pocket' konden we aan de slag om de website te bouwen in Webflow. Allereerst hebben we alle pagina's gebouwd en responsive gemaakt. Op die manier werkt de website zowel op een laptop als een mobiele telefoon. De tweede stap was om het CMS systeem te bouwen voor artikelen, reviews, workshops en uiteraard een website. Met dit CMS systeem kan Andreea geheel zelfstandig artikelen, workshops of producten toevoegen aan haar website. Tot slot hebben we lichte animaties toegevoegd om de website dynamisch en levend aan te laten voelen.

Een kleurrijke en speelse website waarmee Happiness Digger zich van concurrenten onderscheidt

Een positieve klantreview

BrandBros heeft mijn merk 100% helder gemaakt, een prachtige huisstijl en een nieuwe website ontwikkeld en me ondersteund met SUPER veel passie en creativiteit.

Yellow star shapeYellow star shapeYellow star shapeYellow star shapeYellow star shape

Andreea Pap

Happiness Digger

Behaalde resultaten

Een overtuigende website met sterke content

Met de nieuwe Webflow website is Happiness Digger klaar voor de toekomst en met het CMS systeem kan Andreea zelf artikelen, reviews, content en producten toevoegen 💪

Een heldere en unieke merkbeleving

Met duidelijke doelgroepprofielen, een heldere merkidentiteit en een opvallende huisstijl gaat Happiness Digger bedrijven en mensen helpen op het gebied van geluk en welzijn 🤗

Heb je een uitdaging?

BrandBros white rotating stampYellow triangle shape
Door op "Accepteren" te klikken, ga je akkoord met het opslaan van cookies op jouw apparaat om deze website te verbeteren, het gebruik te analyseren en te helpen bij onze marketing. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.