Nu bezig met
Een feestelijke kerstcampagne Happiness Digger
Een website met spetterende visuele storytelling MOYU
Een nieuwe website voor hét WOZ-bureau van Nederland HNWB
Speelse workshop templates Happiness Digger
Een branding update en nieuwe website IPknowledge
Een feestelijke kerstcampagne Happiness Digger
Een website met spetterende visuele storytelling MOYU
Een nieuwe website voor hét WOZ-bureau van Nederland HNWB
Speelse workshop templates Happiness Digger
Een branding update en nieuwe website IPknowledge

Een heldere merkstrategie

Groei met een gezond merk, een unieke positionering en een duidelijke actieplan. 🌱

Waarom?

Je staat 100% achter je onderneming en producten of diensten, maar hoe zorg je ervoor dat je doelgroep er hetzelfde over denkt? Tijdens een merkstrategie traject nemen we je merk onder de loep en maken die klaar voor groei. ❤️

01

Merkanalyse

Ontdek hoe gezond je merk is en wat je doelgroep vindt

Onderzoek hoe je merk in de markt ligt en welke reputatie het op dit moment heeft. Waar liggen de kansen? En waar liggen de punten die aangesterkt kunnen worden. Dit halen we allemaal naar voren door middel van een merkanalyse.

Toegevoegde waarde

Ontdek problemen en nieuwe kansen op de markt

Creëer een goed startpunt voor een branding traject

Zet een streep door aannames over je merk en producten

Ontdek hoe je doelgroep over je merk, dienst en product denkt

Doelgroepprofielen

Begrijp je doelgroep en speel in op hun behoeftes

Wie is je doelgroep? Dat is de belangrijkste vraag die we gaan beantwoorden. Want als je weet aan wie je wil verkopen, weet je nog niet hoe. In een doelgroepprofiel achterhalen wij alle verwachtingen, behoeftes en soorten communicatiemogelijkheden om jouw doelgroep optimaal te bereiken.

Toegevoegde waarde

Deel gemakkelijk de doelgroepprofielen met je personeel

Ontdek welke communicatie het beste werkt richting je doelgroep

Weet waar je doelgroep naar op zoek is

Achterhaal de problemen en verwachtingen van je doelgroep

02
03

Merkfundament & positionering

Een sterk merkfundament en een unieke positionering

Elk merk heeft een sterke fundering nodig om te staan als een huis. Wij helpen jou om een stapje terug te doen en je merk helder te krijgen door naar je missie, visie, kernwaarden en meer te kijken. Zodra je fundering staat, kun je gericht aan je merk en bedrijf gaan werken. Zorg er wel voor dat je merk up-to-date blijft met de laatste merkstrategie trends.

Toegevoegde waarde

Claim jouw marktaandeel met een unieke positionering

Bouw de gewenste reputatie op bij je doelgroep en je personeel

Creëer duidelijke richtlijnen en pijlers voor het uitzetten van je merk

Onderscheidt jezelf van de concurrentie met jouw unieke identiteit

Merkverhaal

Inspireer je doelgroep met een uniek merkverhaal

Een sterk merk vertelt een consistent verhaal. Een verhaal dat inspireert, motiveert en de juiste woorden gebruikt om jouw doelgroep en personeel te bereiken. Wanneer je dat verhaal zowel verbaal als visueel consistent uitdraagt zal je hoge ogen gooien.

Toegevoegde waarde

Het merkverhaal vormt de basis voor campagnes, uitingen en je website

Helpt je doelgroep zich sneller te identificeren met je merk

Zorg dat al je personeel hetzelfde verhaal communiceert over je merk

Een merkverhaal vertelt waarom je doet wat je doet

04
05

Actieplan

Een duidelijk actieplan voor merkgroei

Met een gloednieuw merk in de pocket wordt het tijd om aan het werk te gaan. We stellen een helder actieplan op waarmee jij het verschil gaat maken

Toegevoegde waarde

Door middel van de maandelijks coaching blijft je plan altijd up-2-date

Zorgt ervoor dat je merk nooit stil blijft staan en altijd door blijft groeien

Zet alle neuzen één kant op met een duidelijk actieplan voor jouw team

Een plan die je merk scherp en 'on track' houdt

Waarom een heldere merkstrategie?

Als je een nieuw product wil inAls je goede start wilt maken met je nieuwe bedrijftroduceren

Als je een nieuw product wil introduceren

Als je wilt groeien met een sterke merkstrategie

Als je met je bedrijf door het groeiplafond heen wil

Als je doelgroep onduidelijk is en je moeilijk bereikt

Als je persoonlijke coaching zoekt om je bedrijf en merk te laten groeien

Reviews van tevreden klanten

Faralda Takkenberg
My Resin

"Bedankt Thom & Maarten" 🙏
BrandBros heeft mijn merk van a tot z helder gemaakt. Tijdens de strategiesessies voel je de passie voor het vak. De heren hebben veel kennis, werken snel en er is een duidelijk plan.

Vera Seegers
Makers Hands

"Thanks heren"
Thom en Maarten hebben onze doelgroep(en), propositie, merk en verhaal helder gemaakt en doorvertaald naar een eigenzinnig, creatief en daadkrachtig merk.

Ray van de Kamp
Vathorst Fietsen

"Veel van geleerd"
BrandBros heeft mij met 100% inzet en goed onderbouwd advies een grote stap verder geholpen. Thom en Maarten, superbedankt voor de service en inzet! BrandBros is een echte aanrader!

Ook een heldere merkstrategie?

Certified branding facilitators

Door op "Accepteren" te klikken, ga je akkoord met het opslaan van cookies op jouw apparaat om deze website te verbeteren, het gebruik te analyseren en te helpen bij onze marketing. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.
Cookies